Starten met afvallen

New Bariatrische vragen patiënten vaak deze fundamentele vraag: “Hoe bepaal ik mijn streefgewicht” Elke persoon heeft zijn / haar eigen “set point” dat het lichaam diep is geprogrammeerd in waarmee het lichaam weet dat de hoeveelheid gewicht te willen behouden . Ontdek hoe je je eigen persoonlijke determnie “Set Point.”

De SET POINT:

Elke persoon heeft zijn / haar eigen “set point” dat het lichaam diep is geprogrammeerd in waarmee het lichaam weet dat de hoeveelheid gewicht te willen handhaven. Kortom, dit “set point” werd opgericht in de buurt van de puberteit; dus op basis van als je een slanke of mollig kind naderen puberteit waren, zal dit bepalen wat uw set point”is.

Denk terug aan toen je in je pre-tiener jaar en dan wat voor soort lichaam (slim of overgewicht) je had als je puberteit ingevoerd. Dit geeft je een idee van wat je lichaam comfortabel op weer een gewicht zou geven …. Natuurlijk moet je een paar pond toe te voegen, omdat de volwassen volwassen lichaam is anders uit het lichaam in de puberteit. Neem in overweging uw niveau van activiteit als een kind, uw eetgewoonten, etc. Dit zijn factoren waarom de gerijpte volwassen lichaam niet precies zal verschijnen als je lichaam in de puberteit. Bijvoorbeeld, in de puberteit, als je woog 120 pond, kan uw gerijpt volwassen lichaam na gewichtsverlies niet terug naar 120 pond, maar kan terugkeren naar een volwassen lichaam van 135 of 140 pond. Dit is redelijk omdat je deze dagen niet te eten als je als kind deed en je mag niet zo actief zijn als je was als een kind … als het spelen op de speelplaats elke dag, wandelen of het fietsen overal, enz.

Sommige patiënten zijn eigenlijk in staat om voorbij hun set punt, omdat als een volwassen volwassene, ze zijn actiever en gezonder te eten dan ze als kind deed. De taak van echt te evalueren gewoontes en routines je jonge leven zal de eerste stap in het begrijpen van het nummer dat u wilt wachten op de schaal als je eenmaal klaar bent met het verliezen van je gewicht. Wees realistisch in deze evaluatie. Er is geen zin of geluk is het instellen van een doel gewicht dat je lichaam net weigert te accepteren.

Neem op een persoonlijke opdracht deze week om volledig te overwegen wat uw streefgewicht “moet” zijn, voeg dan een paar pond om dat aantal voor reality-check.

Doorloop deze lijst hieronder en noteer je antwoorden. Dit zal u helpen in uw evaluatie. Al deze vragen hebben betrekking op u als pre-teen in de buurt van de puberteit:

  • Hebt u gezonde snacks te eten of eten veel junk food?
  • Hebt u deelnemen aan sport, fietsen, zwemmen, dansen, of doe andere hoge-energie-activiteiten?
  • Hebt u slaapt in een partij op schooldagen uit of in de zomer?
  • Was je tevreden met het leven in het algemeen?
  • Hebt u zorgen te maken over een gewicht van jezelf vaak?
  • Was je de opdracht om altijd eindigen uw bord bij het eten?

Kijk nu naar uw antwoorden u hebt opgeschreven.

Bent u verbaasd over uw antwoorden? Heb je ooit gedacht van deze dingen zijn een deel van wie je nu bent?

Onderzoek

Houd uw antwoorden en onderzoekt ze vaak en dit te doen ….

Herhaal de dingen in je leven dat je succes in het verleden bracht, en doe de dingen op je lijst die je kent zou je gewicht nadat u uw gewicht hebt verloren dat niet doen.

Zo, nu dat je het beeld van je jonge leven in je hoofd, na te denken over uw gewoonten en routines je dan hadden, en op te nemen van de goede dingen terug in je leven vandaag. Sla de slechte dingen die je gebruikt om te doen, omdat ze zeker niet zal werken voor u als een volwassene.

Kortom, wees realistisch in het bepalen van wat uw streefgewicht moet zijn in het einde. Wees lief voor jezelf en vergeet niet dat als je uiteindelijk op een 20 pond verlegen van uw streefgewicht, moet je blij zijn dat je in staat om zo veel in de eerste plaats te bereiken waren! Het kan een lange tijd te verliezen die laatste 20 pond, dus wanhoop niet. Blijf gefocust en blijven doen wat het beste werkt voor jou.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s